HODNOCENÍ ČLÁNKU
přečteno:  1795krát
přečteno:  528uživateli
1 nejhorší - 10 nejlepší
-1--2--3--4--5- -6--7--8--9--10-
hodnocení=[8.5]
REAKCE NA ČLÁNEK
vstup do fóra
LIKE TLAČÍTKO
Counter-strikeová mapa gymnázia

Counter-strikeová 1.6 mapa Gymnázia Jírovcova v Českých Budějovicích

  • Jedná se o přesný model budovy gymnázia, kde jsem studoval, do hry Counter-strike 1.6. Model odpovídá stavu v roce 2009.
  • Mapa je nejpropracovanější mapa v cs1.6, co kdy byla naprogramována, jelikož jsme zaplnili všechny maximální paměťové limity pro programování mapy.
  • Mapa vznikala 3 roky. Projekt jsme vymysleli s Pepou Špakem v roce 2006, založili 10členný tým programátorů a začali naměřovat školu. Z tohoto týmu jsem po 3 měsících zbyl pouze já.
  • Po přetečení paměťových limitů na velikost mapy se zdálo, že takto velká mapa vyrobit nejde, zachránily to až externí modely mdl.
  • Ve čtvrťáku jsem objevil Tondu Šmída (www.tonysmid.wz.cz), který je grafik a umí v blenderu. Tonda vyrobil všechny modely v mapě, díky nemuž jsme se dočkali dokončení mapy v roce 2009.
  • Textury mi pomáhal dělat Peťa Urban, který udělal i web www.jirovcovamap.wz.cz

1 Stažení mapy


2 Návod pro instalaci mapy

  • Musíte mít nainstalovaný CS1.6.
  • Obsah složky skola_models nakopírujte do valve/cstrike/models/skola_modely.
  • Obsah složky skola_zvuky nakopírujte do valve/cstrike/sounds/skola_zvuky.
  • Soubor skola_wad nakopírujte do valve/cstrike/ soubor jirovcovamap.txt a jirovcovamap.bsp nakopírujte do valve/cstrike/maps.

3 Ukázka mapy

První obrázek je printscreen mapy v programu Valve Hammer Editor. Druhý je screenshot mapy.

4 Jak se mapa tvořila

Tonda (vlevo) testuje mapu, já tvořím v Hammeru. Třetí počítač vzadu je taky zapnutý, kde moje Elinka (která právě fotí) tvořila textury.

5 Prezentace mapy

Po dokončení mapy jsme uspořádali přednášku o tvorbě mapy. Přednáška začínala okolo půl deváté prezentací naší mapy. Učebna informatiky, která je největší v naší škole, byla tákhle plná.

Ukázal jsem všechny záležitosti, co do mapy byly vloženy. Posluchači se nejvíce smáli, když jsem ve hře přišel za panem Podpěrou (modelem v mapě), označil ho (písmeno E), on řekl "tak ty bys dostal třeba takovouhle úlohu" a pak dostal headshot (v duchu jsem se mu omluvil, ale sranda byla).

Poté jsem ukázal na příkladech, jak se tvoří objekty v mapě, jak se na ně dávají textury a jak se importují modely. Skončil jsem po 2 hodinách. Úprava textur je na fotografii.

Dále měl hodinu a půl prezentaci Tonda Šmíd o tvorbě modelů a o své grafické tvorbě.

Ve 12 hod jsme slavnostně zveřejnili mapu na webu ke stažení a začali jsme přípravy na následující lanpárty, viz další obrázek.


Poslední foto je z lanpárty.
Vytvořeno: 2011-10-08 14:56:25    Změněno: 2011-10-29 00:41:25  Důležitost: 8 Přečteno: 528  Hodnocení: 9

nejhorší 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10nejlepší | hodnocení:8.5
Rád zodpovím ve fóru všechny vaše dotazy, budu rád i za jakoukoli kritiku.
NAPIŠ REAKCI NA ČLÁNEK - VSTUP DO FÓRA
vyrobeno Kráťou
Jiří Kratochvíl
„Bůh stvořil člověka, když ho přestaly bavit opice. Na další pokusy už pak neměl nervy.“ Mark Twain
HLAVNÍ MENU
SUBMENU
VÝBĚR GRAFIKY
White Black Blue
Red Green