Counter-strikeová 1.6 mapa Gymnázia Jírovcova v Českých Budějovicích
- Jedná se o přesný model budovy gymnázia, kde jsem studoval, do hry Counter-strike 1.6. Model odpovídá stavu v roce 2009.
- Mapa je nejpropracovanější mapa v cs1.6, co kdy byla naprogramována, jelikož jsme zaplnili všechny maximální paměťové limity pro programování mapy.
- Mapa vznikala 3 roky. Projekt jsme vymysleli s Pepou Špakem v roce 2006, založili 10členný tým programátorů a začali naměřovat školu. Z tohoto týmu jsem po 3 měsících zbyl pouze já.
- Po přetečení paměťových limitů na velikost mapy se zdálo, že takto velká mapa vyrobit nejde, zachránily to až externí modely mdl.
- Ve čtvrťáku jsem objevil Tondu Šmída (www.tonysmid.wz.cz), který je grafik a umí v blenderu. Tonda vyrobil všechny modely v mapě, díky nemuž jsme se dočkali dokončení mapy v roce 2009.
- Textury mi pomáhal dělat Peťa Urban, který udělal i web www.jirovcovamap.wz.cz
1 Stažení mapy
2 Návod pro instalaci mapy
- Musíte mít nainstalovaný CS1.6.
- Obsah složky skola_models nakopírujte do valve/cstrike/models/skola_modely.
- Obsah složky skola_zvuky nakopírujte do valve/cstrike/sounds/skola_zvuky.
- Soubor skola_wad nakopírujte do valve/cstrike/ soubor jirovcovamap.txt a jirovcovamap.bsp nakopírujte do valve/cstrike/maps.
3 Ukázka mapy
První obrázek je printscreen mapy v programu Valve Hammer Editor. Druhý je screenshot mapy.
4 Jak se mapa tvořila
Tonda (vlevo) testuje mapu, já tvořím v Hammeru. Třetí počítač vzadu je taky zapnutý, kde moje Elinka (která právě fotí) tvořila textury.
5 Prezentace mapy
Po dokončení mapy jsme uspořádali přednášku o tvorbě mapy. Přednáška začínala okolo půl deváté prezentací naší mapy. Učebna informatiky,
která je největší v naší škole, byla tákhle plná.
Ukázal jsem všechny záležitosti, co do mapy byly vloženy. Posluchači se nejvíce smáli, když jsem ve hře přišel za panem Podpěrou (modelem v mapě),
označil ho (písmeno E), on řekl "tak ty bys dostal třeba takovouhle úlohu" a pak dostal headshot (v duchu jsem se mu omluvil, ale sranda byla).
Poté jsem ukázal na příkladech, jak se tvoří objekty v mapě, jak se na ně dávají textury a jak se importují modely. Skončil jsem po 2 hodinách.
Úprava textur je na fotografii.
Dále měl hodinu a půl prezentaci Tonda Šmíd o tvorbě modelů a o své grafické tvorbě.
Ve 12 hod jsme slavnostně zveřejnili mapu na webu ke stažení a začali jsme přípravy na následující lanpárty, viz další obrázek.
Poslední foto je z lanpárty.
Vytvořeno: 2011-10-08 14:56:25 Změněno: 2011-10-29 00:41:25 Důležitost: 8 Přečteno: 799 Hodnocení: 9