HODNOCENÍ ČLÁNKU
přečteno:  2599krát
přečteno:  799uživateli
1 nejhorší - 10 nejlepší
-1--2--3--4--5- -6--7--8--9--10-
hodnocení=[8.71]
REAKCE NA ČLÁNEK
vstup do fóra
LIKE TLAČÍTKO
Counter-strikeová mapa gymnázia

Counter-strikeová 1.6 mapa Gymnázia Jírovcova v Českých Budějovicích

  • Jedná se o přesný model budovy gymnázia, kde jsem studoval, do hry Counter-strike 1.6. Model odpovídá stavu v roce 2009.
  • Mapa je nejpropracovanější mapa v cs1.6, co kdy byla naprogramována, jelikož jsme zaplnili všechny maximální paměťové limity pro programování mapy.
  • Mapa vznikala 3 roky. Projekt jsme vymysleli s Pepou Špakem v roce 2006, založili 10členný tým programátorů a začali naměřovat školu. Z tohoto týmu jsem po 3 měsících zbyl pouze já.
  • Po přetečení paměťových limitů na velikost mapy se zdálo, že takto velká mapa vyrobit nejde, zachránily to až externí modely mdl.
  • Ve čtvrťáku jsem objevil Tondu Šmída (www.tonysmid.wz.cz), který je grafik a umí v blenderu. Tonda vyrobil všechny modely v mapě, díky nemuž jsme se dočkali dokončení mapy v roce 2009.
  • Textury mi pomáhal dělat Peťa Urban, který udělal i web www.jirovcovamap.wz.cz

1 Stažení mapy


2 Návod pro instalaci mapy

  • Musíte mít nainstalovaný CS1.6.
  • Obsah složky skola_models nakopírujte do valve/cstrike/models/skola_modely.
  • Obsah složky skola_zvuky nakopírujte do valve/cstrike/sounds/skola_zvuky.
  • Soubor skola_wad nakopírujte do valve/cstrike/ soubor jirovcovamap.txt a jirovcovamap.bsp nakopírujte do valve/cstrike/maps.

3 Ukázka mapy

První obrázek je printscreen mapy v programu Valve Hammer Editor. Druhý je screenshot mapy.

4 Jak se mapa tvořila

Tonda (vlevo) testuje mapu, já tvořím v Hammeru. Třetí počítač vzadu je taky zapnutý, kde moje Elinka (která právě fotí) tvořila textury.

5 Prezentace mapy

Po dokončení mapy jsme uspořádali přednášku o tvorbě mapy. Přednáška začínala okolo půl deváté prezentací naší mapy. Učebna informatiky, která je největší v naší škole, byla tákhle plná.

Ukázal jsem všechny záležitosti, co do mapy byly vloženy. Posluchači se nejvíce smáli, když jsem ve hře přišel za panem Podpěrou (modelem v mapě), označil ho (písmeno E), on řekl "tak ty bys dostal třeba takovouhle úlohu" a pak dostal headshot (v duchu jsem se mu omluvil, ale sranda byla).

Poté jsem ukázal na příkladech, jak se tvoří objekty v mapě, jak se na ně dávají textury a jak se importují modely. Skončil jsem po 2 hodinách. Úprava textur je na fotografii.

Dále měl hodinu a půl prezentaci Tonda Šmíd o tvorbě modelů a o své grafické tvorbě.

Ve 12 hod jsme slavnostně zveřejnili mapu na webu ke stažení a začali jsme přípravy na následující lanpárty, viz další obrázek.


Poslední foto je z lanpárty.
Vytvořeno: 2011-10-08 14:56:25    Změněno: 2011-10-29 00:41:25  Důležitost: 8 Přečteno: 799  Hodnocení: 9

nejhorší 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10nejlepší | hodnocení:8.71
Rád zodpovím ve fóru všechny vaše dotazy, budu rád i za jakoukoli kritiku.
NAPIŠ REAKCI NA ČLÁNEK - VSTUP DO FÓRA
vyrobeno Kráťou
Jiří Kratochvíl
HLAVNÍ MENU
SUBMENU
VÝBĚR GRAFIKY
White Black Blue
Red Green