ODKAZY V ČLÁNKU
spmaj.sweb.cz
HODNOCENÍ ČLÁNKU
přečteno:  952krát
přečteno:  248uživateli
1 nejhorší - 10 nejlepší
-1--2--3--4--5- -6--7--8--9--10-
hodnocení=[7.5]
REAKCE NA ČLÁNEK
vstup do fóra
LIKE TLAČÍTKO
Webstránky SPMaj

Webové stránky airsoftového týmu

  • Na základní škole jsme měli s kamarády airsoftový tým.
  • Moje první webové stránky naprogramované v mých 12ti letech (design tomu odpovídá).
  • Stránky jsou na adrese spmaj.sweb.cz


Mise

1 Deathmatch

Způsob:
  • Všichni proti všem
  • Na vyznačeném území
  • Každý má jeden život
  • Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti)
  • Na čas
Cíl:
  • Zabít ostatní hráče a zůstat sám na bojišti. Když jsou na bojišti pouze dva hráči, mají 5 minut na to, aby někdo někoho zabil. Jinak dostávají oba body jako za druhé místo.
Body:
  • 1.místo = počet účastníků/2
  • 2.místo = počet účastníků/3
  • 3.místo = 1 bod
  • Zabití jednoho člena +1 bod

2 Team Deathmatch

Způsob:
  • TEAMy proti TEAMům
  • Na vyznačeném území
  • Každý má jeden život
  • Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti)
  • Na čas
Cíl:
  • Zabít ostatní TEAMy, aby byl můj TEAM sám na bojišti. Když na bojišti zůstanou 2 hráči, mají 5 minut na to, aby někdo někoho zabil. Jinak dostávají oba TEAMy body jako za druhé místo.
Body:
  • Každý z 1.TEAMu = počet účastníků/3
  • Každý z 2.TEAMu (pokud je více než 2 TEAMy) = 1 bod
  • Zabití jednoho nepřátelského vojáka +1 bod

3 Double Domination

Způsob:
  • TEAM proti TEAMu
  • Nekonečno životů
  • Neomezená plocha
  • Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti, každý TEAM má jiné) a vrací se do hry
Cíl:
  • Jsou 2 určitá místa a TEAM se je snaží obsadit současně, když to nějaký TEAM splní, všichni odchází na svůj bod a hraje se znovu. Hraje se do určitého počtu bodů.
Body:
  • Každý z 1.TEAMu = 1 bod
  • Každý hráč dostává tolik bodů, kolikrát TEAM současně obsadil oba body.

4 Capture the Flag

Způsob:
  • TEAM proti TEAMu
  • Nekonečno životů
  • Vyznačené území
  • Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti, každý TEAM má jiné) a vrací se do hry
Cíl:
  • Jsou 2 určitá místa, 2 určité objekty. Každý TEAM má jedno místo a jeden objekt, cílem je, aby se nepřátelský objekt dostal na naše místo s naším objektem, když to nějaký TEAM splní tak odnese nepřátelský objekt k nepřátelskému místu, pak se oba TEAMy se shromáždí na svém místě a hraje se znovu. Když hráč nese nepřátelský objekt a je zasažen, tak ihned odnáší objekt na místo nepřítele. Hráč se nesmí dotknout vlastního objektu. Hraje se do určitého počtu bodů.
Body:
  • Každý z 1.TEAMu = 1 bod
  • Každý hráč dostává tolik bodů, kolikrát TEAM přenesl nepřatelský objekt k našemu objektu na našem místě.

5 Bombing Run

Způsob:
  • TEAM proti TEAMu
  • Nekonečno životů
  • Vyznačené území
  • Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti, každý TEAM má jiné) a vrací se do hry
Cíl:
  • Jeden objekt, 2 určitá místa. Každý TEAM má jedno místo. Cílem je donést objekt na místo nepřítele. Když to nějaký TEAM splní, tak odnese předmět na jeho místo a všichni hráči jdou na svá místa.
Body:
  • Každý z 1.TEAMu = 1 bod
  • Každý hráč dostává tolik bodů, kolikrát TEAM přenesl nepřatelský objekt k nepřátelskému místu.

6 Save the Castle

Způsob:
  • TEAM proti TEAMu
  • Nekonečno životů
  • Neomezené území
  • Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti, každý TEAM má svoje) a vrací se do hry
  • Na čas
Cíl:
  • Dobýt místo. Tzn. aby alespoň jedna polovina dobyvatelského TEAMu stála na místě, které se má dobýt.
  • Určí se čas, za jaký má TEAM dobýt místo. Když se to nepodaří do časového limitu, hra končí.
Body:
  • Dobyvatelský TEAM dostává bodů: 10*(časový limit – doba, za jakou TEAM dobyl místo) / (časový limit*2)
  • Bránící TEAM dostává bodů: 10 bodů - počet bodů dosažených soupeřem.

7 Hide in the Place

Způsob:
  • Individuální mise (všichni proti jednomu)
  • Vyznačeno území
  • Všichni mají jeden život
  • Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti)
  • Na čas
Cíl:
  • Určité území, kde se má schovat jeden voják, ostatní ho musí najít a zabít do časového limitu. Když se to nepodaří do limitu, hra končí.
Body:
  • Schovaný voják dostává bodů: 10*([časový limit - doba, za jakou byl zabit]/časový limit)/2
  • Každý z TEAMu, co má najít vojáka: 10*(doba, za kterou tě zabili / časový limit)/2

8 Steal the Thing

Způsob:
  • TEAM proti TEAMu
  • Nekonečno životů
  • Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti, každý TEAM má svoje místo) a vrací se do hry
  • Na čas
Cíl:
  • Je dán jeden objekt a jedno místo. Jeden TEAM musí chránit objekt. Druhý TEAM ho musí donést na místo do časového limitu.
Body:
  • TEAM, který musí přenést předmět, dostává bodů: 10 bodů – body protivníka
  • Bránící TEAM dostává bodů: 10*(doba, za jakou byl předmět přenesen/časový limit)/2

9 Walk from One Place to Another Place 1

Způsob:
  • Individuální mise (všichni proti jednomu)
  • Vyznačeno území
  • Všichni mají jeden život
  • Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti)
  • Na čas
Cíl:
  • Jeden voják musí projít určité území a dostat se na jiné území do časového limitu. Ostatní mu v tom musí zabránit.
Body:
  • Voják, který to prošel +3 body
  • Ostatní, když to voják neprošel +1 bod

10 Walk from One Place to Another Place 2

Způsob:
  • Individuální mise (všichni proti jednomu)
  • Vyznačeno území
  • Všichni mají nekonečno životů (voják, který se má dostat na místo, po zastřelení odchází na místo, odkud vyšel, ostatní odcházejí na jiné smluvené místo)
  • Na čas
Cíl:
  • Jeden voják musí projít určité území a dostat se na jiné území do časového limitu. Ostatní mu v tom musí zabránit.
Body:
  • Voják, který to prošel +3 body
  • Ostatní, když to voják neprošel +1 bod

11 Shot All Enemies

Způsob:
  • Individuální mise (všichni proti jednomu)
  • Vyznačeno území
  • Všichni mají jeden život, akorát individualista nekonečno
  • Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti)
  • Individualista po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti) a vrací se do hry
  • Na čas
Cíl:
  • Jeden hráč musí zabít ostatní do určitého časového limitu.
Body:
  • Individualista dostává bodů: : 10*([časový limit - doba, za kterou zabil ostatní] / časový limit)/2
  • ostatní: : 10*(doba, za kterou tě zabili / časový limit)/2

12 Stop the Convoy

Způsob:
  • Všichni mají jeden život
  • Vyznačena cesta, klíčový člen se může odchýlit max. 2 m
  • Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti)
Cíl:
  • Jeden TEAM prochází vyznačeným územím. Druhý TEAM se snaží zabít klíčového člena z convoye než convoy projde územím.
Body:
  • Za zabití jednoho člena 1 bod
  • Za zabití klíčového člena všichni z přepadávajícího TEAMu 2 body
  • Když convoy projde územím, každý z convoye 1 bod

Vytvořeno: 2011-10-08 14:58:23    Změněno: 2011-10-29 01:27:19  Důležitost: 0 Přečteno: 248  Hodnocení: 5

nejhorší 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10nejlepší | hodnocení:7.5
Rád zodpovím ve fóru všechny vaše dotazy, budu rád i za jakoukoli kritiku.
NAPIŠ REAKCI NA ČLÁNEK - VSTUP DO FÓRA
vyrobeno Kráťou
Jiří Kratochvíl
Matrix je nejlepším proteinem výrobce Syntrax
HLAVNÍ MENU
SUBMENU
VÝBĚR GRAFIKY
White Black Blue
Red Green