Webstránky SPMaj
Webové stránky airsoftového týmu
- Na základní škole jsme měli s kamarády airsoftový tým.
- Moje první webové stránky naprogramované v mých 12ti letech (design tomu odpovídá).
- Stránky jsou na adrese spmaj.sweb.cz
Mise
1 Deathmatch
Způsob:
- Všichni proti všem
- Na vyznačeném území
- Každý má jeden život
- Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti)
- Na čas
Cíl:
- Zabít ostatní hráče a zůstat sám na bojišti. Když jsou na bojišti pouze dva hráči, mají 5 minut na to, aby někdo někoho zabil. Jinak dostávají oba body jako za druhé místo.
Body:
- 1.místo = počet účastníků/2
- 2.místo = počet účastníků/3
- 3.místo = 1 bod
- Zabití jednoho člena +1 bod
2 Team Deathmatch
Způsob:
- TEAMy proti TEAMům
- Na vyznačeném území
- Každý má jeden život
- Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti)
- Na čas
Cíl:
- Zabít ostatní TEAMy, aby byl můj TEAM sám na bojišti. Když na bojišti zůstanou 2 hráči, mají 5 minut na to, aby někdo někoho zabil. Jinak dostávají oba TEAMy body jako za druhé místo.
Body:
- Každý z 1.TEAMu = počet účastníků/3
- Každý z 2.TEAMu (pokud je více než 2 TEAMy) = 1 bod
- Zabití jednoho nepřátelského vojáka +1 bod
3 Double Domination
Způsob:
- TEAM proti TEAMu
- Nekonečno životů
- Neomezená plocha
- Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti, každý TEAM má jiné) a vrací se do hry
Cíl:
- Jsou 2 určitá místa a TEAM se je snaží obsadit současně, když to nějaký TEAM splní, všichni odchází na svůj bod a hraje se znovu. Hraje se do určitého počtu bodů.
Body:
- Každý z 1.TEAMu = 1 bod
- Každý hráč dostává tolik bodů, kolikrát TEAM současně obsadil oba body.
4 Capture the Flag
Způsob:
- TEAM proti TEAMu
- Nekonečno životů
- Vyznačené území
- Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti, každý TEAM má jiné) a vrací se do hry
Cíl:
- Jsou 2 určitá místa, 2 určité objekty. Každý TEAM má jedno místo a jeden objekt, cílem je, aby se nepřátelský objekt dostal na naše místo s naším objektem, když to nějaký TEAM splní tak odnese nepřátelský objekt k nepřátelskému místu, pak se oba TEAMy se shromáždí na svém místě a hraje se znovu. Když hráč nese nepřátelský objekt a je zasažen, tak ihned odnáší objekt na místo nepřítele. Hráč se nesmí dotknout vlastního objektu. Hraje se do určitého počtu bodů.
Body:
- Každý z 1.TEAMu = 1 bod
- Každý hráč dostává tolik bodů, kolikrát TEAM přenesl nepřatelský objekt k našemu objektu na našem místě.
5 Bombing Run
Způsob:
- TEAM proti TEAMu
- Nekonečno životů
- Vyznačené území
- Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti, každý TEAM má jiné) a vrací se do hry
Cíl:
- Jeden objekt, 2 určitá místa. Každý TEAM má jedno místo. Cílem je donést objekt na místo nepřítele.
Když to nějaký TEAM splní, tak odnese předmět na jeho místo a všichni hráči jdou na svá místa.
Body:
- Každý z 1.TEAMu = 1 bod
- Každý hráč dostává tolik bodů, kolikrát TEAM přenesl nepřatelský objekt k nepřátelskému místu.
6 Save the Castle
Způsob:
- TEAM proti TEAMu
- Nekonečno životů
- Neomezené území
- Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti, každý TEAM má svoje) a vrací se do hry
- Na čas
Cíl:
- Dobýt místo. Tzn. aby alespoň jedna polovina dobyvatelského TEAMu stála na místě, které se má dobýt.
- Určí se čas, za jaký má TEAM dobýt místo. Když se to nepodaří do časového limitu, hra končí.
Body:
- Dobyvatelský TEAM dostává bodů: 10*(časový limit – doba, za jakou TEAM dobyl místo) / (časový limit*2)
- Bránící TEAM dostává bodů: 10 bodů - počet bodů dosažených soupeřem.
7 Hide in the Place
Způsob:
- Individuální mise (všichni proti jednomu)
- Vyznačeno území
- Všichni mají jeden život
- Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti)
- Na čas
Cíl:
- Určité území, kde se má schovat jeden voják, ostatní ho musí najít a zabít do časového limitu. Když se to nepodaří do limitu, hra končí.
Body:
- Schovaný voják dostává bodů: 10*([časový limit - doba, za jakou byl zabit]/časový limit)/2
- Každý z TEAMu, co má najít vojáka: 10*(doba, za kterou tě zabili / časový limit)/2
8 Steal the Thing
Způsob:
- TEAM proti TEAMu
- Nekonečno životů
- Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti, každý TEAM má svoje místo) a vrací se do hry
- Na čas
Cíl:
- Je dán jeden objekt a jedno místo. Jeden TEAM musí chránit objekt. Druhý TEAM ho musí donést na místo do časového limitu.
Body:
- TEAM, který musí přenést předmět, dostává bodů: 10 bodů – body protivníka
- Bránící TEAM dostává bodů: 10*(doba, za jakou byl předmět přenesen/časový limit)/2
9 Walk from One Place to Another Place 1
Způsob:
- Individuální mise (všichni proti jednomu)
- Vyznačeno území
- Všichni mají jeden život
- Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti)
- Na čas
Cíl:
- Jeden voják musí projít určité území a dostat se na jiné území do časového limitu. Ostatní mu v tom musí zabránit.
Body:
- Voják, který to prošel +3 body
- Ostatní, když to voják neprošel +1 bod
10 Walk from One Place to Another Place 2
Způsob:
- Individuální mise (všichni proti jednomu)
- Vyznačeno území
- Všichni mají nekonečno životů (voják, který se má dostat na místo, po zastřelení odchází na místo, odkud vyšel, ostatní odcházejí na jiné smluvené místo)
- Na čas
Cíl:
- Jeden voják musí projít určité území a dostat se na jiné území do časového limitu. Ostatní mu v tom musí zabránit.
Body:
- Voják, který to prošel +3 body
- Ostatní, když to voják neprošel +1 bod
11 Shot All Enemies
Způsob:
- Individuální mise (všichni proti jednomu)
- Vyznačeno území
- Všichni mají jeden život, akorát individualista nekonečno
- Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti)
- Individualista po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti) a vrací se do hry
- Na čas
Cíl:
- Jeden hráč musí zabít ostatní do určitého časového limitu.
Body:
- Individualista dostává bodů: : 10*([časový limit - doba, za kterou zabil ostatní] / časový limit)/2
- ostatní: : 10*(doba, za kterou tě zabili / časový limit)/2
12 Stop the Convoy
Způsob:
- Všichni mají jeden život
- Vyznačena cesta, klíčový člen se může odchýlit max. 2 m
- Hráč po zastřelení odchází na smluvené místo (nesmí být na bojišti)
Cíl:
- Jeden TEAM prochází vyznačeným územím. Druhý TEAM se snaží zabít klíčového člena z convoye než convoy projde územím.
Body:
- Za zabití jednoho člena 1 bod
- Za zabití klíčového člena všichni z přepadávajícího TEAMu 2 body
- Když convoy projde územím, každý z convoye 1 bod
Vytvořeno: 2011-10-08 14:58:23 Změněno: 2011-10-29 01:27:19 Důležitost: 0 Přečteno: 364 Hodnocení: 5
vyrobeno Kráťou