ODKAZY V ČLÁNKU

• Provoz: 2
  • Okolí: 1

1 Naleznutí trasy

Pokračování červené cyklostezky E10 z Hluboké směrem na Týn nad Vltavou. Když projedete cyklostezku z Budějovic na Hlubokou, přijedete na silnici (křižovatka typu T), dáte se doprava, pojedete obcí Hluboká n.V. Za chvilku dojedete k mostu, který vede směrem doprava a spojuje Hlubokou s Hlubokou Zámostí, jeďte ale rovně. Po 50ti metrech zahněte na první křižovatce doprava, cyklostezka je označená a je z této křižovatky vidět.

2 Popis trasy

Trasa vede kolem Vltavy. Cyklostezka je úplně nová, chvílemi připomíná dálnici, okolo stezky jsou krásné skály. Kdo si chce zaboulderovat, jedna skalka je přímo vedle cesty :-). Trasa je občas trochu z kopce a do kopce, chvílemi si budete připadat jako na horské dráze, proto doporučuji, kdo neumí brzdit, vezměte si boty. Pro zkušené bruslaře není problém trasu projet. Téměř na konci cesty si můžete udělat výlet na Králův hrádek, což je zřícenina hradu. Pokud se dostanete až do obce Purkarec, čekají na vás v hospodě s vychlazenou točenou kofolou!!!

3 Parametry trasy

Trasa má převýšení cca 100 m, délku 10 km. Povrch nový, tj. naprosto hladký asfalt. Je třeba přejít cca 20 m po štěrku uprostřed trasy (možná už to doasfaltovali). Kofola na konci trasy.

4 Mapa trasy

Vytvořeno: 2011-10-08 15:40:31    Změněno: 2011-10-29 00:52:34  Důležitost: 7 Přečteno: 764  Hodnocení: 7

nejhorší 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10nejlepší | hodnocení:7.2
Rád zodpovím ve fóru všechny vaše dotazy, budu rád i za jakoukoli kritiku.